voorbereidingen - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van miranda vermeulen - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van miranda vermeulen - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg miranda

21 December 2013 | Nederland, Waddinxveen

Hallo allemaal,

Hier is dan mijn eerste bericht over mijn reis naar India.

Ik heb er heel veel zin in maar de spanning begin ik nu toch ook wel te voelen.
De vaccinaties zijn gehaald, ( gelukkig geen last van spierpijn gehad) het aanvragen van het visum is in volle gang.
Dit is nog een heel gedoe. Een hele hoop papierwerk en vragenlijsten invullen en er dan op het laatste moment achter komen dat je nog gegeven mist en dus niet verder kan met aanvragen, waardoor ik volgende keer weer helemaal opnieuw moet beginnen met aanvragen (heb en nu al zin in)

Helaas weet in nog niet wat mijn definitieve bestemming wordt en wat voor project ik precies ga doen. Dit hoor ik in januari.
Zodra ik dit weet horen jullie weer van me.

  • 22 December 2013 - 12:13

    Mariska:

    Veel succes . Heel moedig hoor om dit te doen. Het zal een ervaring voor het leven zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

miranda

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 8198

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 29 Maart 2014

India!

Landen bezocht: