alles is geregeld - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van miranda vermeulen - WaarBenJij.nu alles is geregeld - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van miranda vermeulen - WaarBenJij.nu

alles is geregeld

Blijf op de hoogte en volg miranda

22 Januari 2014 | Nederland, Waddinxveen

Hallo allemaal,

Het gaat nu bijna gebeuren, nog 12 dagen en ik ga naar India.
Het wordt nu allemaal wel spannend.

Vanmorgen mijn Visum opgehaald, dit betekend dat ik nu alle papieren heb om weg te mogen.
Ook heb ik inmiddels te horen gekregen naar wat voor project ik ga.
Ik ga naar het Grace Kennett Foundation Hospital & Baby Adoption Center in Madurai.
Ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden om met kinderen te werken.

De verhuizing is nu ook in volle gang. Alles aan het inpakken en klaar zetten voor de verhuizing. Vind het wel lekker om weer even terug te gaan naar huis.

Nu alleen nog de koffers pakken, wat nog een heel gedoe gaat worden.
Gezien ik maar 15kg mee mag nemen voor 2 maanden.
maar ook dat gaat helemaal goed komen.

  • 22 Januari 2014 - 18:00

    Mama Vermeulen:

    Gaat zeker hard nú.Gezellig dat je eerst nog een weekje thuis bent.
    Succes met alles.'t gaat zeker goed komen!!!

  • 03 Februari 2014 - 19:34

    Marjolijn:-) :

    Succes wijffie...geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

miranda

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 8189

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 29 Maart 2014

India!

Landen bezocht: