Een weekendje naar het strand! - Reisverslag uit Madurai, India van miranda vermeulen - WaarBenJij.nu Een weekendje naar het strand! - Reisverslag uit Madurai, India van miranda vermeulen - WaarBenJij.nu

Een weekendje naar het strand!

Blijf op de hoogte en volg miranda

13 Maart 2014 | India, Madurai

Hallo allemaal,

De tijd gaat nu echt heel hard.
Ik nog maar 2 weken hier in india.

Deze week heb ik weer in het weeshuis gewerkt, het is heerlijk om met de kinderen te spelen en de baby's de fles te geven.
Deze week zijn er 2 nieuwe baby's gekomen. De ene is 11 dagen oud en de andere 6 weken.
Dit is wel moeilijk om te zien en te beseffen hoe ouders hun kinderen kunnen afstaan. Ik denk dat het ook voor de ouders een hele moeilijke beslissing is, maar aan de andere kant heb ik ook wat moois gezien. Een jongen is opgehaald door zijn adoptie ouders en gaat in Amerika wonen.

Dit weekend ben ik met een groep andere vrijwilligers naar Kanniyakumari geweest. Het meest zuidelijke puntje van India. Het was heerlijk om aan het strand te zijn en even helemaal bij te komen. En alles wat ik in het weeshuis zie te verwerken.
Het is een prachtige plek. Iedereen zei je gaat een prachtige zonsondergang en opgang zien, alleen bij ons waren er te veel wolken om een zon te zien, maar het was toch een prachtig gezicht.
Het was de 5 uur durende busrit waard.

Zaterdag ochtend vertrek ik samen met een andere vrijwilligster,Laura, naar Mumbai om daar het holi festival te zien.
Ben erg benieuwd hoe dat is. Daarna gaan we naar Deli en Agra en dan gaan we terug naar Madurai. Even een week rond trekken in India en genieten van de natuur en de cultuur.
Dan nog 4 dagen werken en het zit er al weer op. De tijd is veel te snel gegaan.

Hier dan eindelijk foto's van mijn gastmoeder en oma in India.
Ik ga hier elke dag heen voor lunch en avond eten.
Het is heerlijk om daar te zijn.
Ik laat een nieuwe familie achter in India.

  • 13 Maart 2014 - 09:32

    Johanneke:

    ja, miran, je komt inderdaad al weer bijna terug! Als ik die verhalen lees, zou ik ook nog niet zoveel zin hebben om terug te gaan! Blijft de rest van de vrijwilligers langer? Of gaan er meer naar huis binnenkort? Klinkt inderdaad mooi om de kinderen in het tehuis aandacht en liefde te geven. Daar genieten zij van, maar jij ook!
    Ben benieuwd naar alle foto's en live-verhalen, hoe laat kom je zaterdags weer aan op schiphol??
    Liefs, Jo

  • 13 Maart 2014 - 10:52

    Danielle:

    Wat een lieve mensen! Ik ben ze heel dankbaar dat ze zo goed voor mijn zus hebben gezorgd! Geef ze een dikke kus van mij! En als we volgend jaar gaan zie ik ze misschien zelf ;)
    Tot snel liefs je zusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

miranda

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 8203

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 29 Maart 2014

India!

Landen bezocht: